Ta strona wykorzystuje pliki cookies
Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Warunki dostawy

Koszt dostawy

Koszt transportu przy przedpłacie na konto (przelewem bankowym lub kartą) wynosi:

  • 14,00 zł - Kurier Geis (dawniej K-EX)
  • 12,00 zł - Paczkomaty InPost

Możliwość wysyłki Pocztą Polską S.A. po wcześniejszym uzgodnieniu.

W przypadku płatności gotówką przy odbiorze koszt wysyłki wynosi:

  • 16,00 zł - Kurier Geis (dawniej K-EX)

Koszt wysyłki poza terytorium Polski ustalamy indywidualnie.

Przy zakupach powyżej 200 zł, koszt wysyłki na terenie Polski GRATIS!

 

Wysyłka Twojej paczki

Zamówienia realizujemy tego samego dnia roboczego pod warunkiem:

  • przyjęcia zamówienia do godziny 11.00
  • potwierdzenia wpływu należności do godziny 13.00 lub wyboru sposobu płatności "za pobraniem"

Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej K-EX (wysyłka tego samego lub kolejnego dnia od zaksięgowania wpłaty)
  • Paczkomatów InPost (wysyłka do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty)
  • odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym

Dostawa Twojej paczki

O wysłaniu paczki poinformujemy Cię mailowo. Przesyłka powinna być doręczona następnego dnia roboczego od daty wysyłki. Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki listonosz/kurier nie doręczy paczki oraz nie pozostawi awizo prosimy o kontakt mailowy.

Poczta Polska - w przypadku, gdy listonosz nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, pozostawi w skrzynce awizo, a przesyłka zostanie złożona w urzędzie pocztowym, pod który podlega adres doręczenia. Można ją tam odebrać - przesyłka będzie oczekiwać przez 14 dni.

Kurier - w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego. Podanie aktualnego numeru telefonu podczas składania zamówienia znacznie ułatwi dostawę.

Reklamacje

Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera czy pracownika poczty - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia.

Uwaga! Nie ma możliwości zakupu w siedzibie firmy bez złożenia uprzedniego zamówienia w sklepie internetowym lub telefonicznie (tel. 691 74 83 66) .